Prima mea vacanță de neuitat

Majoritatea persoanelor din jurul meu atunci când aud cuvântul „vacanță” se gândesc automat la mare, la litoralul însorit și la nisipul auriu care îți îmbracă pielea, oferindu-ți o stare de bine. Dar nu și eu… Pentru mine plaja, marea sau nisipul, au devenit sinonime pentru vacanță după aparția copiilor.

Deși și soțul meu iubește mult litoralul, se sacrifica de fiecare dată când ne gândeam că avem Dreptul la vacanță și alegeam întotdeauna o zonă de munte. Să vă mai spun și că tot timpul se oferea să se ocupe el de cazare? Studia toate ofertele, se asigura că avem ce vizita în zona respectivă, că există posibilități de agrement și, în special, că ne cazam la un hotel cu piscină interioară.

Prima mea vacanță la munte

Să vă spun cum a fost prima mea vacanță la munte… Asta cu muuuult timp înainte să auzim „vrem vacanta la mare” încă din Decembrie.

christian tour

Christian Tour susține Dreptul la vacanță, iar soțul meu știa asta. A intrat pe site și a studiat ofertele. A fost extrem de încântat când a observat că există oferte și pentru Vatra Dornei. Știa cât de frumoasă este zona. A fost sigur că ne vom distra de minune acolo și că, indiferent cât vom alege să stăm, nu ne vom plictisi niciun moment.Și chiar așa a fost!

Hotel Bradul avea tot ceea ce ne doream noi. Avea piscină interioară, saună și restaurant. Puteam să ne răsfățăm chiar și cu masaj dacă ne doream. Pe mine cel mai mult m-a încântat faptul că este situat la aproximativ două minute de un parc extraordinar de frumos. Acolo ne-am petrecut serile lungi, ademenind veverițele cu nuci sau urcând la izvorul de la cetate – așa cum este cunoscut printre localnici. Dacă ajungeți pe acolo, vă recomand să nu îl ocoliți. Pe lângă plimbarea frumoasă, vă veți bucura și de o apă cu adevărat bună.

Putem avea parte de vacanțe memorabile chiar și în orășelele micuțe

Vatra Dornei este un orășel destul de micuț, dar am găsit tot timpul ceva de făcut. Deși am fost tentați de parapantă și de coborârile cu barca pneumatică pe apa Bistriței, am ales o altfel de distracție. Am urcat pe jos pe runc, dar și cu telescaunul până pe Dealul Negru. Ne-am bucurat de peisajul extraordinar de la o altitudine de 1300 metri.  Am participat și la drumețiile organizate pe Vârful Bârnărelul și Muntele Oușorul. Priveliștea a fost de asemenea extraordinară și ne-am dori să urcăm din nou, pentru a ne bucura de natura noastră minunată.

Deși aveam restaurant și în cadrul hotelului unde ne-am cazat, în unele seri am preferat să ne plimbăm prin oraș fără țintă și să mâncăm în localuri diferite. Așa am ajuns la Casa Bucovineană unde am gustat o tochitură extrem de gustoasă, dar și tocinei bucovineni dulci și gustoși de te lingi pe degete. I-am mai preparat și acasă de atunci, dar parcă nu au același gust orice aș face.

Încă sunt mulțumită de decizia noastră de a pleca în vacanta cu Christian Tour. Deși am mai fost în diferite locații de atunci, prima vacanță mi-a rămas în suflet și de fiecare dată când am nevoie de liniște și relaxare, mă întorc acolo, măcar cu gândul.

*Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2019

You may also like...

18 Responses

1. Dana spune:

O zonă într-adevăr frumoasă indiferent de anotimp! Felicitări pentru articol!

2. Eva Anca spune:

Chiar pare o zona frumoasa, care trebuie vizitata. Se vede ca ti-a placut mult!

3. Oana M spune:

Bafta in competitie! Si mie imi place Vatra Dornei desi nu mai este deloc ce a fost vreodata. Sunt oarecum din zona si am vizitat de multe ori Vatra Dornei. Este frumoasa si iarna, si vara si in orice anotimp.

4. Silvia spune:

O zonă foarte frumoasă!!!

5. Zona Vatra Dornei este minunata. Multe amintiri placute aam si eu acolo.

6. Sună foarte bine! <3 Am văzut doar imagini din zona amintită de tine, însă, din ceea ce scrii, parcă aș vrea să ajung acolo mai repede. Felicitări pentru articolul minunat! <3

7. Laura spune:

Felicitări si succes! Foarte frumos ai prezentat orașul!

1. 14 martie 2019

[…] ai o casa eficienta energetic, ai parte de tot comfortul dorit. Să pleci de mai multe ori pe an în vacanță, nu ți se va mai părea un lux și dacă va dori să demonstreze că te iubește și că vrea să […]