Post-Scriptum de Cecelia Ahern

M-am bucurat foarte mult când aflat că Cecelia Ahern a scris Post-Scriptum – o continuare pentru P.S. Te iubesc. Cu recenzia acestui roman am deschis eu blogul 🙂 . Îmi aduc aminte și acum cât de mult mi-a plăcut. Am citit-o într-o singură noapte și când am ajuns la final eram cu ochii umflați de plâns, dar totuși cu o speranță în suflet. Ideea că orice final poate fi un nou început, că orice pierdere poate fi depășită la un moment dat, mi-a lăsat sentimentul că indiferent de ce s-ar întâmpla, va fi bine, în cele din urmă.

P. S Te iubesc a fost pentru mult timp romanul meu preferat. Chiar și acum când mă gândesc la cum m-a făcut să mă simt îl urc din nou acolo sus pe piedestal, deși am mai citit romane mai bune de atunci. Așadar, vă puteți imagina cât de mult am așteptat această continuare. Totuși, mi-a fost și puțin frică că nu se va ridica la nivelul primului. Ei, bine, Post-Scriptum mi-a plăcut mult, deși nu la fel de mult precum P.S. Te iubesc.

post-scriptum

Post-Scriptum vorbește despre moarte, despre dorința oamenilor de a nu fi uitați, despre dorința de a lăsa ceva în urmă.

Post-Scriptum – fii stăpân pe propria viață, până în ultimul moment

La 7 ani de la moartea lui Gerry, Holly este o altă femeie. Lucrează la magazinul surorii sale, este într-o relație cu Gabriel și se bucură de viață. Deși încă își amintește de Gerry, încearcă să își trăiască așa cum îi place. La insistențele surorii sale, Holly acceptă să vorbească despre scrisorile pe care Gerry i le-a lăsat după moarte, în mod public. O doamnă s-a arătat foarte încântată de idee și a insistat ca Holly să își spună povestea și cu alte ocazii. Aceasta nici nu a vrut să audă, dar, când a aflat că doamna din public a murit, lucrurile s-au schimbat.

Înainte de moartea ei, a înființat un club numit P.S. TE IUBESC. Holly hotărăște să participe la o întâlnire. Acolo cunoaște diferite persoane care suferă de diferite boli și care nu mai au foarte mult de trăit. Cu toții sunt încântați de scrisorile lui Gerry și doresc să facă ceva asemănător pentru familiile lor. Rolul lui Holly este să îi îndrume. Dar oare acest lucru nu îi va da viața peste cap? Nu se va întoarce de unde a plecat? Nu va redeschide o rană veche?

Vă invit să aflați cum se va descurca Holly, citind Post-Scriptum. Romanul a apărut la Editura ALL și se poate cumpăra de aici.

You may also like...

5 Responses